خوش آمدید به جشن ماااااااااااااااااا

 

فائزه عزیز

بهترین آرزو ها را برات دارم عزیزم

تولدت مبارک

 

اينم كيك تولدت گلكم.

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت18:08---9 شهريور 1393
من اگر روح پریشان دارم / من اگر غصه هزاران دارم
به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم / به تو و دوستی تو ایمان دارم . . .

مگه بیرجندی هستی مائده خانم ایول پس همشهری هستیم حتما بهم سر بزن

پاسخ:ممنون بله با اجازتون


شرک
ساعت20:54---16 تير 1393
سلاممممممم.اینجا شمال است.،خخخخخخخ مرسی از اینکه واسم جشن گرفتین قربون همتون(خدا نکنه)
دلم واستون لک زده در حد تیم ملی
پاسخ:سلاممممممممممم . اینجا بیرجند است صدای مائده، خخخخخ خواهش خواهش خواهش قابل تو رو نداره عزیزم، ما بیشتر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 تير 1393برچسب:,

] [ 11:0 ] [ §§ما پنج نفر§§ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه